سئو و بهينه سازي سايت سئو و بهينه سازي سايت .

سئو و بهينه سازي سايت

صفر شدن پيج رنك گوگل

كاربران اكسپرت سئو سلام ! امروز همراه شما هستيم با سري جديد از مقالات آموزش سئو و با موضوع پيج رنك گوگل. ابتدا با اين موضوع شروع ميكنيم كه پيج رنك گوگل چيست و چه تاثيري درسئو سايت دارد. و در ادامه به اين موضوع مي پردازيم كه چرا پيج رنك حذف شد ! با سئو و بهينه سازي سايت اكسپرت سئو همراه باشين.

 

دسته‌ها

 

صفر شدن پيج رنك گوگل

پيج رنك گوگل چيست ؟

در گذشته يكي از فاكتور هاي مهمي كه گوگل براي رتبه بندي سايت ها از آن استفاده ميكرد پيج رنك گوگل بود كه براي تعيين اهميت صفحات مختلف كاربران استفاده ميشد. حال با هم بررسي ميكنيم كه پيج رنك چطور عمل ميكرد ؟!

مديران گوگل بر اين باور بودند كه صفحاتي كه داراي لينك ورودي بالا و زيادي هستن حتما از اهميت بالاتري نسبت به ساير صفحات برخوردارند و اين الگوريتم به اين ترتيب بود كه لينك هاي ورودي سايت رو به عنوان يك امتياز مثبت در نظر ميگرفت. خب در صورتي كه سايت شما از سايت هاي ديگه لينك ورودي دريافت كرده بود هم به سايت هايي كه به شما لينك ورود داده بودند توجه ميشد كه پيج رنك آن صفحات چقدر است و يا تعداد صفحات لينك شده آن چه تعداد است و حتي نوفالو و فالو بودن لينك ها نيز بررسي ميشد. و تا حدود زيادي براي سئو و بهينه سازي سايت از سايت هايي با پيج رنك خوب استفاده ميشود.

پيج رنك هاي گوگل به صورت منظم آپديت ميشدند تا اينكه تقريبا دو سال پس از بروز نشدن پيج رنك هاي گوگل و در واقع همان صفر شدن تمامي پيج رنك ها براي همه نگراني به وجود اومد. پيج رنكي كه با كمك آن, بسياري از افراد براي سئو و بهينه سازي سايت و گرفتن بك لينك با كيفيت به آن اميد داشتند و حتي عده اي كه كارشان فروش و خريد بك لينك با پيج رنك بالا بود صفر شد!

خب حالا با هم بررسي كنيم ببينيم آيا در آن دو سالي كه پيج رنك ها آپديت نشدند و هنوز عده اي با توجه به پيج رنك به سايت هايشان ارزش ميدادند داراي پيج رنك واقعي بودن؟! كاملا واضحه كه چنين چيزي با وجود عظمت فعاليت هاي گوگل و تدابير كارشناسان گوگل و بروز بودن الگوريتم هاي گوگل صحيح نبود و هيچ كدام از پيج رنك ها نميتوانستند واقعي باشند! خيلي از سايت ها در اين مدت بايد مثلا پيج رنك صفرشان تبديل به رنك واقهي ميشد و بالعكس …

و حقيقت اينجاست كه تمامي اين پيج رنك ها غير واقعي بودند و راهي شد تا تمامي سئو كاران غير حرفه اي و حتي فروشندگان بك لينك كه ادعاي سايت با پيج رنك واقعي و بالا داشتند و بروند ! واقعا جاي تاسف است كه با وجود اعدادي كه چند سال است آپديت نشده است فكر كنيم كه الگوريتم گوگل هنوز ارتباطي با اين اعداد و ارقام دارد!

صفر شدن پيج رنك گوگل

خب با هم از طريق ديگري به صفر شدن پپيج رنك گوگل هم نگاهي بياندازيم! با اين تصور كه گوگل عزيز خواسته كه خريد و فروش بك لينك ها را متوقف كنه . اين طرز فكر هم ميتونه تا حدي قابل قبول باشه اما وقتي نگاهي به گذشته ميندازيم متوجه ميشيم كه قبل از اينكه چنين كاري كند پروژه اي براي متوقف كردن خريد و فروش بك لينك را در نظر داشته و هنوز هم در اين مورد پافشاره داره و هر زمان كه متوجه شود سايتي با خريد بك لينك رشد كرده و رتبه مشكوكي بدست آورده سايت رو اسپم اعلام ميكنه. البته گوگل نيز با آپديت دير هنگام و كاملا ناگهاني پيج رنك ها همه را متعجب كرده بود و با توجه به اينكه همه از اين موضوع كه ديگر پيج رنك ها آپديت نميشوند دلسرد بودند و ديگر براي سئو سايت و بهينه سازيسايت خود سمت سايت هايي با رنك بالا و گرفتن بك لينك با رنك بالا نميرفتند با آپديت شدن مجدد پيج رنك ها دوباره به آن سمت سوق پيدا كردند كه فرصت خوبي براي گوگل عزيز پيدا شد تا بتواند چنين سايت هايي را شناسايي كند!

پيشنهاد من به شما براي اينكه بيشتر با فاكتور هاي گوگل و سئو سايت آشنايي پيدا كنيد مطالعه مقاله فاكتور هاي مهم در سئو چيست ؟ ميباشد.

اميدوارم كه از اين مقاله آموزش سئو سايت نهايت استفاده را كرده باشيد.

صفر شدن پيج رنك گوگل


برچسب: صفر شدن پيج رنك گوگل، سئو و بهينه سازي، سئو، بهينه سازي سايت، اكسپرت سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۸:۰۳ توسط:admin موضوع:

آموزش seo off page

سئو off page  چيست ؟

سلام خدمت تمامي وبمستر هاي عزيز و دوستداران سئو سايت. امروز درخدمت شما عزيزان هستيم تا كمي در موردسئو و بهينه سازي سايت و در واقع سئوoff page  چيست صحبت كنيم. خب حتما تابحال بارها شده است كه در مورد سئو و اينكه سئو سايت به چند بخش تقسيم ميشود شنيده ايد و در اين بين سئو off page و سئو on page به گوشتون خورده.

خب در اين مقاله در مورد اينكه سئو آف پيج چيست صحبت ميكنيم و در آينده و در پست هاي بعد انشالله در مورد اينكه سئو on page چيست و چه زماني بايد موارد لازم را در سئو سايت استفاده كرد بحث ميكنيم.

seo-off-page-1

خب همانطور كه از نام سئو off-page پيداست اين مرحله از سئو سايت مربوط به فعاليت هايي است كه خارج از سايت مورد نظر انجام ميشود كه به چند دسته تقسيم ميشود.

لينك بيلدينگ خارجي – تبادل لينك براي سايت

فعاليت در شبكه هاي اجتماعي مختلف

در ادامه براي شما در مورد مزاياي سئو off-page توضيح بيشتري خواهيم داد و مسايل مربوط به سئو سايت و بهينه سازي را شفاف سازي خواهيم كرد.

سئو off page

موتور هاي جستحو همواره براي نشان دادن سايت ها با نتايج بهتر و بي دردسر به كساني كه به دنبال موضوعي خاص هستند در تلاش هستن كه بتوانند بهترين الگوريتم ها را ساخته و به سايت هايي كه به اين الگوريتم هاي گوگل ارزش ميدهند و آنها را رعايت ميكنند هدايت كنند.

سئوي off-page در واقع نشان دهنده اين است كه يك وب سايت تا چه اندازه توسط نياي بيرون از خودش مورد تاييد و حمايت قرار دارد. تا چه اندازه مباحث آن توسط كاربران و خوانندگان ميتواند انتشاد پيدا كند و كاربران به مطالب آن اهميت ميدهند. در اين بين فالو كردن ها , تعداد لايك ها و توييت ها و … ميتوانند همگي در رنك دادن به سايت در گوگل كمك كنند.

خب به چند مورد از مزاياي سئوي   off page  و سود و مزاياي آن براي سئو و بهينه سازي سايت اشاره ميكنيم .

زماني كه سايتي در نتايج جستجوي گوگل نتايج و رتبه بهتري داشته باشد قطعا بازديد كننده خوبي نيز خواهد داشت و اين براي ادمين هر سايتي آرزويي بزرگ است!!

شايد در مورد سئو سايت و رتبه صفحه سايت شنيده باشيد , رتبه صفحه سايت چيست ؟ عددي است بين 0 تا 10 كه ميزان مهم بودن يك صفحه از نظر گوگل را عنوان ميكند.

خب بحث سئو off page را همينجا به پايان ميرسانيم. اميوارم كه براي سئو و بهينه سازي سايت تان مفيد بوده باشد و نهايت استفاده را از اين مطلب كرده باشيد. با مقالات آموزش سئو اكسپرت سئو همراه باشيد.

مرجع اكسپرت سئو : آموزش seo off page


برچسب: آموزش seo off page، سئو، بهينه سازي سايت، سئو سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۳:۴۵:۴۴ توسط:admin موضوع:

توليد محتوا در سئو

توليد محتوا در سئو به چه معناست ؟

سئو : علي خضرائي هستم ادمين سايت اكسپرت سئو .

امروز در خدمت شما عزيزان هستم با مقاله اي در مورد توليد محتوا در سئو سايت . اينكه محتوا چيست ؟ و تا چه اندازه براي سئو سايت و بهينه سازي مهم است. دليل اصلي كه اين مقاله رو مينويسم اينكه بارها و بارها به همه دوستاني كه به بنده مراجعه ميكنند اين مورد رو متذكر ميشم كه توليد محتوا اصل مهمي در سئو و بهينه سازيسايت و زنده نگه داشتن سايت شما داره ولي باز هم مشاهده ميكنم كه بعد از مدتي توليد محتوا رو يا كنار گذاشتند و يا اينكه محتواهايي انتشار ميدن كه ربطي به سايت شون نداره و يا حتي با انتشار محتوا هاي تكراري و به زبان خودمون كپي پيست كردن باعث ميشن كه سايت شون افت پيدا كنه.

خب در اين مقاله اصلا نميخوام به اينكه محتوا تا چه اندازه ميتونه اهميت داشته باشه بپردازم تنها ميخوام در مورد اينكه محتوا چيست و  توليد محتواي واقعي و مناسب براي سايت صحبت كنم. پس اگر مقاله هاي قبلي اكسپرت سئو رو در مورد توليد محتوا و اينكه محتوا پادشاه است رو مطالعه نكردين و از اهميت توليد محتوا در سئو سايت نميدونين ابتدا يه عقب گردي داشته باشين به پست ها و مقاله هاي آموزشي اكسپرت سئو و سپس با ما تو اين مقاله همراهي كنين.

توليد محتوا در سئو

 

 

در واقع توليد محتوا به معناي صرفا آموزش يا راهنما براي فعاليتي نيست. و هم چنين به اين معنا نيست كه بخواهيد از روي تكليف و  اينكه سايت تون رو سرپا نگه دارين يك مطلب بنويسين و انتشار بدين ! هم چنين به اين معني نيست كه بخواهيد مطالب طولاني در قالب صفحات و تعداد كلملت بالا منتشر كنين. نه ! به هيچ وجه توليد محتوا براي سئو سايت به اين معاني كه فكر ميكنين نيست !

پس توليد محتوا چيست ؟ توليد محتوا چگونه است ؟ بله ميرسيم به اين موضوع و بهتره كه براتون با مثال شرح بدم كه چطور ميتونين يه سايت با محتوا جذاب براي مشتري ها داشته باشين. خب فرض كنين كه شما يك سايت فروشگاهي دارين پس بايد به طور كامل محصولات تون رو شرح بدين اينكه اين محصول چه ويژگي هايي داره چه معايبي داره , اينكه اين محصول با چند محصول مشابه چه تفاوت هايي دارند و چه مزايا و معايبي نسبت به هم . خب بالطبع مخاطبين وقتي وارد سايت تون ميشن ميخوان كه اطلاعات كامل رو با نگاه كردن به پست ها بدست بيارن نه اينكه به دنبال ويژگي هاي محصولات شما در سايت هاي مشابه شوند.

در كل اين موضوع رو خلاصه ميكنم تو چند نكته كوچيك كه هم قابليت دركش براي شما بالا باشه هم كه حوصلتون رو بيشتر ازين سر نبرده باشم!

توليد محتوا براي سئو سايت به معني توليد مقاله آموزشي و انتشار مثلا 10 پست اختصاصي به صورت روزانه و … نيست . به جز اينكه سايت شما يك سايت خبري باشه كه لازمه آن انتشار مطالب بروز و زياد در طول روز باشه.توليد محتوا در سئو

كليه محتواهاي توليد شده شما بايد براي صفحه اي ارجاع داده بشه كه صفحه اصلي سايت شما هست و بايد اين صفحه در گوگل رتبه خوبي داشته باشد.

توليد محتوا حتما به معني متن و تكست نيست. فراموش نكنين كه ايجاد فيلم تصوير و هر محتوايي كه بتواند نياز كاربر رو برطرف كنه ميتونه محتواي خوب و با كيفيتي براي سايت شما باشه.

لزومي نداره كه متني كه قرار ميدين يا در كل هر محتوايي كه ميذارين حتما طولاني باشه , مهم اينه كه محتواي توليد شده مفيد باشه تا بتونه براي سئو سايت تون كمك كنه بهتون.

محتوايي كه توليد ميكنين بايد در راستاي فعاليت شما و كسب و كارتون باشه. سعي كنين از مطالبي استفاده كنين كه در كنار مفيد بودن براي مشتري تان بتوانيد از آن محتوا ها كسب درآمد كنين و به نوعي در راستاي فروش و ارتقاي درآمد تون باشه.

خب تا اينجا فك ميكنم تا حدودي تونسته باشم بگم كه توليد محتوا به چه صورت ميتونه براي سئو و بهينه سازي سايت تون موثر باشه. اميدوارم كه استفاده لازم رو از اين مطلب كرده باشين خوبان.

با مقالات آموزش سئو اكسپرت سئو همراه باشيد

توليد محتوا در سئو


برچسب: سئو، بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي سايت، توليد محتوا در سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۷:۲۲ توسط:admin موضوع:

آموزش كامل ايميل ماركتينگ

امروز در خدمت شما كاربران عزيز اكسپرت سئو هستيم با موضوعي جديد در زمينه تجارت الكترونيك ,آموزش ايميل ماركتينگ. خب بايد خدمت شما عرض كنم كه تيم سئو سايت اكسپرت سئو تصميم داره از اين پس مقالاتي جدا از موضوع آموزش سئو سايت و بهينه سازي آن منتشر كنه و البته بايد خدمت تون عرض كنم كه اين مطالب آنقدر ها هم جدا از موضوع سئو نيست و ميشه گفت تقريبا يكي از روش هاي جذب كاربر و افزايش فروشه ! هدفي كه با سئو و بهينه سازي سايت به دنبالش هستيم. فقط قبل از شروع صحبت ها بايد بگم كه اين مبحث خيلي شيرين ميتونه باشه و از طرفي كمي هم طولانيه ! اگه خوابتون مياد يا حوصله ندارين بهتره كمي پنجره اتاقتونو وا كنين تا هواي تازه بياد تو اتاق و يه نوشيدني توپ آماده كنين كه تا پايان مطلب همراه ما باشين!

12

خب بريم سر اصل مطلب كه همون آموزش ايميل ماركتينگ و ارسال ايميل انبوه هست. ايميل ماركتينگ به عنوان بخشي از بازاريابي اينترنتي هست و ميشه گفت آشنا كردن و دعوت كردن از افرادي كه تمايل به محصول يا خدمات خاصي دارند و رساندن محصولات به اين دسته از افراد.

و اينكه چرا يك بازاريابي براي محصول ميتواند براي سئو سايت شما مفيد باشد بايد بگم كه ايميل ماركتينگ صرفا تبليغي براي محصول و خدمات شما نيست و ميتونه خيلي قشنگ مشتري رو به سمت سايت شما بكشونه كافيه كمي تو ايميل ماركتينگتون خلاقيت به خرج بدين و از روش هايي استفاده كنين كه مشتري به سمت سايت شما بياد و بقيه مسايل برميگرده به جذابيت هاي سايت تون و اينكه سايت شما تا چه اندازه ميتونه كاربر رو نگه داره و آيا اصلا مطالب و محصولات تون ميتونه براي كاربر مفيد و جالب باشه يا نه ! پس متوجه شديم كه با ارسال ايميل انبوه و جذب كاربر آمار بازديد و آي پي هاي ورود به سايت تون بالا ميره و بالطبع سايتي كه بازديد كننده بالايي داشته باشه ميتونه رتبه خوبي هم بدست بياره كه اينو بارها تو مطالب سئو و بهينه سازي سايت اكسپرت سئو گفتيم خدمت تون.

 

 

حالا ميرسيم به اين موضوع كه اهداف ايميل ماركتينگ چي ميتونه باشه ؟

  • اولين و مهم ترين هدف براي ايميل ماركتينگ ميتونه برگردوندن و ياد آوري سايت و خدمات تون به مشتري هاي قديمي كه ديگه به سايت تون سر نميزنن باشه , يا تشويق مشتري هاي جديد تون به خريد محصولات و حتي بازديد از سايت تون باشه.
  • ارسال تبليغات شركت هاي ديگه با اضافه كردن تبليغاتشون به ايميل هاي ارسالي
  • ارسال ايميل ماركتينگ با هدف جذب مخاطب جديد و افزايش فروش سايت تون

حالا با هم برخي از مزيت هاي ايميل ماركتينگ رو بشمريم !

يكي از مزيت هاي ايميل ماركتينگ نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي هزينه پايين اون نسبت به ساير روش هاست.

با هزينه كمي كه تو ايميل ماركتينگ ميكنين بازگشت سرمايه چند برابر از اون براتون حاصل ميشه كه اين خودش يعني به هدف رسيدن شما و برتري روش ايميل ماركتينگ نست به ساير روش هاي تبليغات اينترنتي !

تبليغات هدفمند ! با ارسال ايميل به قشر خاصي از جامعه ميتونين مطمعن باشين كه ايميل تون به جامعه هدف تون رسيده و ميتونه تا چند برابر مفيد از ارسال هاي عمومي و يا حتي تبليغات عمومي به روش هاي ديگه باشه . خب معلومه چه چيزي بهتر از اينكه شما بتونين با كمي هزينه بالاتر جواب خيلي خيلي بهتري از تبليغاتتون بگيرين ؟!

و مورد ديگه اي كه شايد براتون جالب باشه اينه كه سيستم ايميل ماركتينگ اين قابليت رو داره كه وضعيت ايميل هاي ارسالي رو بهتون نشون بده , مثلا بكه چند نفر ايميل هاي شما رو خوندن و چند نفر به سايت تون وارد شدن و چه تعداد از كاربران روي چه لينك هايي از ايميل تون كليك كردن. اين مورد ميتونه جدا از ساير روش ها گزينه خوبي باشه براي انتخاب ايميل ماركتيگ نسبت به ساير روش هاي تبليغاتي اينترنتي.

آموزش ايميل ماركتينگ حرفه اي و ارسال ايميل تبليغاتي

براي ارسال ايميل تبليغاتي روش هاي مختلفي وجود داره كه از جمله اونا خريد نرم افزار هاي ايميل ماركتينگ , ارسال ايميل از طريق گروه هاي ياهو و گوگل , ارسال ايميل تبليغاتي از طريق سايت هايي كه خدمات ارسال ايميل ارائه ميدن. نرم افزار هاي ايميل ماركتينگ از ساير روش هاي تبليغاتي بهتر جواب ميده مثل نرم افزار ScrapeBox در زمينهدريافت بك لينك و سئو سايت كه بهتر از خيلي از پكيج هاي بك لينك تاثير دارد. و يا هم چنين نرم افزار Gsa Search Engine Ranker 10.94 كه ميتونه خيلي مفيد تر عمل كنه و ميتونين براي كسب اطلاعات بيشتر پست مربوط به نرم افزار Gsa Search Engine Ranker رو مطالعه كنين

13

يكي از مزاياي آن كاهش اسپم شدن ايميل هايي كه ارسال ميكنيد هست. ايميل هاي تبليغاتي در اين حالت با سرعت بسيار بالايي ارسال ميشوند. از مزاياي ديگه نرم افزار هاي ارسال ايميل حرفه اي ميشه به اين نكته اشاره كرد كه ليست كامل و گزارشات كاملي از ايميل هاي ارسالي در اختيار شما قرار ميده كه ميتونين ببينين تا چد تاثير گذار بودهد ايميل ارسالي تون. نكته ديگه كه خيلي مهم ميتونه باشه امكان جمع آوري ليست ايميل ها با استفاده از فرم اشتراك هست و …

بين تمامي نرم افزار هاي ارسال ايميل از نظر بنده نرم افزار MailChimp  هست كه به نظر من مورد تاييد 90 درصد افرادي هست كه دارن از اين سرويس ها استفاده ميكنن. سايت ميل چيمپ ميشه گفت بين سرويس هاي ارسال ايميل معتبر ترين و بهترين خدمات رو ارائه ميده و آمار ارسال بالايي رو داره و همچنينارسال ايميل از طريق ميل چيمپبسيار راحت و منعطف تر از ساير نرم افزار هاست.

در دومين گام شما بايد ليستي از ايميل هاي مورد نظرتون رو در اختيار داشته باشين. ميتونين ليست ايميل رو از شركت هاي مختلف كه ارائه دهنده اين خدمات هستن خريداري كنين و البته در اين مورد بايد به طرف تون خيلي اعتماد داشته باشين كه ايميل هايي كه در اختيارتون قرار ميده واقعي و درست باشند. هم چنين ميتونين اين ايميل ها رو خودتون به روش هاي مختلف جمع آوري كنين. كه اينجوري هم كيفيت شون بالا ميره هم مورد اطمينان خودتونه!  كه پيشنهاد تيم سئو سايت و بهينه سازي انتخاب روش دومه !

روش هاي مختلفي براي دريافت ايميل افراد وجود داره كه يكيش قرار دادن لينك عضويت در خبرنامه سايت هست. يك مورد ديگه ميتونه به عنوان عضويت و مثلا ارسال جوايز به كاربران سايت تون در قالب مثلا يك قرعه كشي باشه. يا ميتونين از افراد بخواهين كه آدرس ايميل شون رو به شماره خاصي ارسال كنن و هزاران روش ديگه براي دريافت ايميل افراد.

سومين قدم در ارسال ايميل توليد محتوا ي مفيده. كه به طور معمول بايد 70 درصد اون آموزش و يا محتوا رايگان براي كاربر باشه و باقي آن به صورت معرفي خدمات به كاربران باشه. حالا محتوايي كه براي كاربران مينويسين ميتونه نظر سنجي و آمار از كاربران باشه , مقالات آموزشي مرتبط با فعاليت تون , مصاحبه اي در زمينه كاري تون  , معرفي محصولات يا خدمات جديد , لينك به سايت تون و نمايش از امكانات خاصي در سايت و .. به طور مثال ميتونين اگه يه مزون خياطي هستين ميتونين به طور هفتگي از لباس هايي كه آماده ميكنين و اضافه ميشه به سايت تون ارسال داشته باشن و يا اگر آژانس هواپيمايي هستين ميتونين هر هفته يكي از هتل ها و يا يكي از شهر هاي زيباي دنيا رو براي افراد ارسال كنين. مطمعن باشين كه اين روش ميتونه براي جذب مشتري هدف كارايي بسيار خوبي داره و همون قدر  كه توليد محتوا در سئوسايت مهمه در خبرنامه هم ميتونه مهم باشه !

و قدم نهايي براي ارسال ايميل تبليغاتي ساخت كمپين هست و ارسال اطلاعات ايميلي كه ميخواهيد ارسال كنين رو وارد كنين . مثل اسم كمپين , موضوع خبرنامه ارسالي , نام فرستنده و … قابل ايميل رو طراحي ميكنين و ايميل رو ارسال ميكنين! به همين راحتي !

خب مقاله آموزش ارسال ايميل تبليغاتي و ارسال ايميل انبوه كمي طولاني بود اميدوارم كه خسته نشده باشين و از نوشيدني تون كنار اين مقاله آموزش سئو سايت اكسپرت سئو لذت برده باشين !

موفق و پيروز باشيد خوبان

آموزش كامل ايميل ماركتينگ


برچسب: سئو، بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي سايت، آموزش كامل ايميل ماركتينگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۶:۴۰ توسط:admin موضوع:

تبليغات گوگل ادوردز

سلامي مجدد خدمت تمامي عزيزان و كاربران هميشگي و تمامي كاربران جديد اكسپرت سئو ! امروز در خدمت تون هستم با يكي ديگه از مقاله هاي آموزش سئو سايت و بهينه سازي سايت . اما امروز با مقاله اي كاملا متفاوت ! ميخوايم در مورد تبليغات گوگل ادوردز كمي با هم صحبت كنيم. تمايل به رشد و برتري و ديده شدن بين همه ما انسان ها يكيه . از اون بچه كوچيك گرفته تا آدم هاي بزرگ و موفق بالخصوص توي بحث كار و تجارت و موفق بودن !

خب با توجه به آموزش هاي قبلي مون كه در باب موضوع هاي سئو چيست ؟ و  يا آموزش لينك بيلدينگ در سئو و ياتاثير شبكه هاي اجتماعي در سئو وساير موارد مورد بحث كه همگي در راستاي بالا بردن رتبه سايت و سئو وبهينه سازي و هم چنين مهم ترين موضوع اينكه سايت شما به چشم بياد بود امروز موضوع اينكه تبليغات گوگل چيست ؟ رو دنبال ميكنيم

تبليغات گوگل ادوردز

خب حتما تابحال بار ها برايتان پيش آمده كه كلمه اي را در گوگل جستجو كرديد و زمان بالا آمدن نتايج گوگل لينك سايت هاي خاصي در ابتداي نتايج و يا در انتهاي نتايج و گاها نيز در سمت راست و يا چپ ( با توجه به زبان سيستم شما ) نتايج نشان داده شده باشد. اين گونه از تبليغات اينترنتي مدلي از انواع بازاريابي هاي اينترنتي هست كه توسط شركت گوگل ارائه ميشود. تبليغات گوگل تنها شامل نشان دادن اين تبليغات متني در گوگل نيست بلكه بسيار گسترده تر از اوني هست كه فكرشو كنين. به اين نوع از تبليغات , تبليغات گوگل ادورز ميگن. تبليغات Google Adwords در واقع ميشه گفت منبع اصلي درآمد تبليغات گوگل ميباشد.

در اين مدل از تبليغات هزينه تبليغات در ازاي كليك هاي مشتري ها روي تبليغات شما كسر ميشه و تبليغ شما هزاران بار به صورت رايگان ديده ميشه. تبليغات پرداخت به ازاي كليك گوگل در سال 2000 آغاز به كار كرد و خيلي از افراد كه يكبار از اين نوع از تبليغات استفاده كرده اند مجدد از اين سرويس براي رونق كسب و كار و تجارت خود و افزايش فروش خود استفاده كردن.

سرويس گوگل ادوردز به وب سايت ها اين اجازه رو ميده كه علائه بر كساني كه وب سايت شان داراي رتبه و رنگ خوبي هست و تو صفحه اول نشون داده ميشه تعدادي سايت ديگه هم بتونن با اين امكان تو صفحه اول نشون داده بشن و به روشي خاص ديده بشن ! به اين صورت صاحبان كسب و كار ميتونن با هزينه نسبتا كمتر نسبت به ساير روش هاي تبليغات اينترنتي سايت خودشون رو تو ديد عموم به نمايش بذارن.تبليغات گوگل ادوردز

ويژگي هاي تبليغات گوگل

ارزش و قدرت تبليغات گوگل بسيار بالايه و كاملا قابل مشاده هست كه شما ميتونين تو كلمه هاي خاصي كه مد نظر دارين بدون اينكه سايت تون رتبه خوبي تو گوگل بدست آورده باشه و حتي سئو كاملي نداشته باشه خودتون رو به مخاطبين و كساني كه جامعه هدف تون هستن نشون بدين و از اين طريق كسب و كارتون رونق پيدا كنه.

در واقع ميتونم بگم كه تبليغات گوگل ميتونه جزو هدفمند ترين نوع تبليغات اينترنتي باشه كه مستقيم با جامعه هدف مورد نياز تون ارتباط برقرار ميكنين. با كمي دقت در انتخاب كلمات كليدي و آناليز كردن اونا ميتونين مشتري هاي بالقوه سايت تون رو به مشتريان واقعي و حتي مشتريان وفادار و دايمي تبديل كنين.

براي تبليغات گوگل حتما از يك متخصص آشنا به تبليغات كليكي گوگل كمك بگيريد.پشتيباني آنلاين 24 ساعته اكسپرتسئو در خدمت شماست.

هم چنين ميتونين براي مشاوره رايگان سئو سايت و بهينه سازي با شماره و يا آدرس ايميل ثبت شده در تماس با ما سايت مكاتبه كنيد.

تبليغات گوگل ادوردز


برچسب: تبليغات گوگل ادوردز، سئو، بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۴:۵۰ توسط:admin موضوع:

آموزش سئو حرفه اي سايت

سلام ميكنم خدمت تمامي كاربران جديد و قديمي اكسپرت سئو. امروز در خدمت شما هستيم با سري مقاله هايآموزش سئو سايت . اين مطالبي كه امروز در اختيارتون قرار دادم تلفيقي از تجربه هاي شخصي تيم سئو سايت بنده و هم چنين ترجمه سري مقاله خارجي سئو هست. پس پيشنهاد من به شما اينه كه با دقت بالا مقاله سئو رو مطالعه كنين. و از اونجايي كه نميخوام حوصلتون رو سر ببرم با بحث طولاني كه در پيش داريم ترجيح دادم تو چند قسمت اين موضوع رو ادامه بديم.

 

دوست دارين كه افزايش رتبه سايت در گوگل را حس كنين ؟! كار آسوني نيست اما با مطالعه اين مقاله سئو و عمل كردن به اون  و تمركز روي سايت تون ميتونين كمي به افزايش رتبه سايت خودتون كمك كنين. اين مقاله فوق العاده رو با ما ادامه بديد.

آموزش سئو حرفه اي سايت

آيا تا بحال به اين فكر كردين كه چرا هواپيما ها توي آسمون سقوط نميكنن با وجود بخش هاي مختلف متحرك و …!!؟ دليلش اينه كه قبل از اينكه پرواز كنن از همه لحاظ چك ميشن توسط متخصص هاي مختلف و بعد در آخر كار توسط خود خلبان چك ميشه ! …

شما هم بايد براي سايت تون قبل از اينكه محتواي جديدي رو منتشر كنين بررسي هاي لازم رو در مورد اون انجام داده باشين.

اولين نكته  انتخاب كلمه مناسب براي جلب توجه كاربران !

بايد به اين نكته دقت كنين كه دوست دارين سايت تون , محتواتون با چه كلمه هايي تو گوگل بالا بياد و از طريق چه كلمه هايي كاربران رو جذب كنين و چه كلمه اي ميتونه بازديد خوبي براي سايت تون بگيره و چه كلمه هايي ميتونه بهترين انتخاب براي شما باشه.

خب راه حلي كه ميتونه يكي از پيشنهاد هاي آسون من به شما باشه استفاده از ابزار هاي Google Keyword Plannerهست كه ميتونه كمك بزرگي كنه براي انتخاب كلمه كليدي مناسب براي سئو سايت تون .

البته در مورد استفاده از اين ابزار ميتونم بگم كه به دليل اينكه زبان ما فارسي هست تو استفاده از Google Keyword Planner بهش بعنوان يه مشاور سئو حرفه اي نگاه نكنين! هميشه سعي كنين اگر موردي رو اطمينان نداريد از يك مشاور سئو تخصصي هم مشاوره رايگان بگيريد. و البته ابزار هاي ديگه اي هم هستند كه ميتونين تا حدودي كمك بگيرين ازشون مثل ابزار suggestion و يا ابزار trends .

آموزش سئو حرفه اي سايت

خب ميرسيم به مورد بعدي كه بايد خدمت تون بگم ! هميشه يادتون باشه تو هر رقابتي سعي كنين كه رقبا متوجه مسير پيشرفت تون نشن! اين باعث ميشه كه كارتون كمي سخت تر بشه. اگر ميخواهين كه تو كلمه كليدي خاصي توسئو و بهينه سازي سايت تون ارتقا رتبه پيدا كنين در اول كار آهسته پيش بريد.

رقباي شما عملا سايت هايي هستن كه تو صفحه اول گوگل هستن ! خب خيلي راحت سايت هاي اونا رو آناليز كنين. ببينين از پايين به بالا هر كدوم از اونا چه كاري كردن كه باعث شده رتبه كمتري داشته باشن و دليل سايت هاي بالايي چي ميتونه باشه! به همين راحتي ميتونين يه جدول از ليست كار ها رو درست كنين !…

بهترين توليد محتوا بايد براي سايت شما باشد.

شما حالا ميخواهين برتر از بقيه باشين و همونطور كه ميدونين محتوا پادشاه است ! پس بايد تمام تلاشتون رو بكنين كه توليد نحتواي با كيفيت ارائه بديد. و با توجه به اينكه سايت هاي ايراني اكثرا محتواي با كيفيت ندارن شما ميتونين به خوبي با توليد محتواي سئو شده و با كيفيت سايت تون رو به خوبي ارتقا بدين. اگه با آموزش توليد محتواي سايتهم مشكل دارين ميتونين به مطالب توليد محتواي اكسپرت سئو مراجعه كنين و اونا رو مطالعه كنين.

خب تا همين جا بهتره اين مقاله رو به پايان برسونم تا بيشتر از اين حوصلتون رو سر نبردم!! در پست بعدي با ادامه بحث آموزش سئو حرفه اي سايت و مقاله آموزش سئو اكسپرت سئو همراه باشين.

 

آموزش سئو حرفه اي سايت


برچسب: سئو، بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي سايت، آموزش سئو حرفه اي سايت،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۲:۵۳ توسط:admin موضوع:

آموزش سئو حرفه اي سايت قسمت دوم

سلامي گرم خدمت تمامي كاربران اكسپرت سئو. امروز در كنار شما خواهيم بود با ادامه مقاله آموزش سئو حرفه اي سايت كه ذيروز براي شما خوبان منتشر كرديم و قول داديم در مباحث بعدي آموزش سئوسايت ادامه بديم مطلب رو.

ابتدا خيلي خلاصه مروري كنيم جلسه قبل رو باهم. در مطالب قبلي سئو و بهينه سازي خدمت تان عرض كردم كه انتخاب كلمات كليدي براي جلب توجه كاربران نكته مهمي براي سئو سايت شما محسوب ميشه و ميشه راحت تر از هر طريقي مخاطب رو به سمت سايت كشوند.

آموزش سئو 2

مورد بعدي كه عرض كردم خدمت تون اين بود كه سعي نكنيد رقيب تون مسيري كه ميخواين برويد رو كشف كنه ! اين اجازه رو ندين به رقبا كه بدونين مثلا در حال حاضر شما رو چه كلمه هايي در نظر دارين سايت تون رو بكشين بالا. چون اين عمل باعث ميشه كه اونا هم دقيقا همون كار رو انجام بدن. و از طرفي سايت هاي رقيب رو محك بزنين. كم و كاستي هاي سايت ها رو بررسي كنين. روش هايي كه باعث شده اونا بالا باشن پيدا كنين.

و نكته آخري كه صحبت كرديم در مورد توليد محتواي بهينه براي سايت تون بود. كه بايد مطالب مربوط بهآموزش توليد محتواي سايت رو به طور كامل و با دقت مطالعه كنين.

استفاده از كلمات كليدي مناسب در عنوان سايت كمك بزرگي به سئو سايت

بنده به تمامي كساني كه پروژه سئو سايت شون رو به من دادن و حتي كساني كه براي مشاوره سئو تخصصي به بنده مراجعه كردن بار ها اين نكته رو عنوان كردم كه حتما سعي كنيد حداقل از يك كلمه كليدي مرتبط و مناسب در عنوان سايت تون استفاده كنين. انتخاب كلمه كليدي براي سايت ميتونه كمي مشكل باشه اما با توجه به اولين نكته اي تو مبحث آموزش سئو سايت حرفه اي خدمت تون گفتم ميتونين از سايت هاي مختلف و هم چنين از يك سئو كار حرفه اي كمك بگيريد. و از عبارت فوق تو متاتگDescription  و در محتواي توليد شده سايت استفاده كنين.

استفاده از كلمات كليدي در Header

سعي كنين از كلمات كليدي مهم در header سايت تون  استفاده كنين. و حتما پيش از استفاده از كلمات ديگه از اين كلمات استفاده كنين.

آموزش سئو

سئو عكس هاي سايت

خب ميرسيم به سئو عكس ها در سايت. همانطور كه قبلا هم در مطالب اكسپرت سئو به اين موضوع اشاره شده سئو كردن عكس ها و استفاده از عناوين مطالب در تگ alt در جهت بهبود روند سئو سايت ميتونه فعاليت مثبتي باشه. در اين مورد ميتونم براتون يك مثال خيلي واضح و شفاف بزنم كه ميتونه به اهميت اين موضوع اشاره كنه. كنكور رشته رياضي رو يادتون بياد كه تو درس عربي معمولا با جواب دادن هر سوال عربي حدود 100 نفر جلو مي افتادن! و دليلش اين بود كه بچه هاي رياضي كمترين توجه رو به درس عربي ميكردن! تو بحث سئو كردن عكس ها هم به همين منوال هست و كمتر كسي به اين موضوع اهميت ميده و پيشنهاد من به شما توجه بسيار بالا به اين گزينه هست!

 

تاثير لينك بيلدينگ در سئو

 

خب اگه مقاله هاي آموزش سئو و بهينه سازي ما رو دنبال كرده باشين حتما متوجه اهميت لينك بيلدينگ شدين و بايد بدونين كه لينك بيلدينگ داخلي هم به اندازه لينك بيلدينگ خارجي ميتونه براي سئوسايت و بهينه سازي تا چه اندازه موثر و مفيد باشه. سعي كنين تو پست هاي جديدي كه مينويسين به پست هاي داخلي و قديمي تر سايت تون لينك بدين و اهميت اونا رو به كاربرا نشون بدين. با اين كار هم كاربر زمان بيشتري رو تو سايت شما و به دنبال مطالب بيشتر ميچرخه و هم گوگل محتواي سايت شما رو با اهميت ميدونه و بهش رتبه ميده .

بك لينك خوب و با كيفيت

خب بعد از همه اين نكاتي كه طي دو جلسه آموزش سئو سايت حرفه اي خدمت شما بزرگواران عرض كردم ميخوام آخريم مورد رو در مورد بك لينك خارجي و اهميت اون در سئو بگم كه تو اكثر مطالب آموزش سئو سايت و بهينه سازي روي اين موضوع تاكيد داشتم.براي داشتن بك لينك خوب و با كيفيت هميشه از يك متخصص سئو كمك بگيريد و سرخود اين كار رو انجام ندين و نگين بك لينك گرفتن كاري نداره و … !! دقيقا برعكس ! شايد يكي از حساس ترين مراحل سئو سايت همين بخش بك لينكش باشه كه اگه فقط از يك سايت اسپم و نادرست بك لينك بگيرين گوگل رتبه سايت شما رو زياد كه نميكنه هيچ ممكنه حتي اسپم هم بشين! پس براي اين جور كارا از سك سئو كار حرفه اي كمك بگيرين !

اميدوارم كه تونسته باشم كمكي در آموزش سئو سايت به شما كرده باشم. با مقاله هاي آموزشي سئو اكسپرت سئو همراه باشيد.

آموزش سئو حرفه اي سايت قسمت دوم


برچسب: سئو، بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي، اكسپرت سئو، آموزش سئو حرفه اي سايت قسمت دوم،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۲:۰۳ توسط:admin موضوع:

تاثير رتبه الكسا در سئو

تاثير رتبه الكسا در سئو

سلام خدمت كاربران عزيز اكسپرت سئو. در اين سري از مقاله هاي آموزش سئو سايت كه در خدمت شا هستيم ميخواهيم در مورد رتبه الكسا و تاثير الكسا در سئو سايت گفتگو كنيم. تا آخر بحث سئو و بهينه سازي سايت با ما همراه باشيد.

همه شما وبمستر هاي عزيز ميدانيد كه سايت الكسا سايتي مشهور براي رتبه بندي به سايت هاي مختلف است. و رتبه بندي سايت ها در الكسا بر اساس ميزان بازديد كننده هاي آن سايت ميباشد. داشتن رتبه پايين در الكسا به معني پر بازديد بودن سايت هاست. اگر بخواهيم نمونه بارزي از سايت ها را براتون مثال بزنيم گوگل پپيشنهاد ماست كه در جهان و ايران رتبه يك الكسا رو داراست.

 

تاثير رتبه الكسا در سئو

 

خب حالا با هم كمي جلوتر ميرويم تا ببينيم آيا رتبه الكسا كه همه جا حرف از آن است تاثيري در سئو سايت حرفه اي دارد يا خير! همونطور كه خودتون هم حتما ميدونين يك وبمستر به راحتي با خريد پاپ آپ ميتونه بازديد كننده هاي بسياري رو به سمت سايت خودش بكشونه و در واقع آي پي هاي ورود به سايت رو افزايش بده. يا استفاده از نرم افزار هاي مختلف براي افزايش آي پي هاي وروز به سايت و… با افزايش ورودي سايت ها خب طبيعيه كه رتبه الكسا هم بهبود پيدا ميكنه و پايين مي آيد.البته يك رتبه غير واقعي!

خب به نظر شما گوگل عزيز كه رتبه بندي بر اساس بك لينك هاي غير واقعي و اسپم رو بي تاثير و حتي خود سايت رو هم ممكنه اسپم كنه به رتبه سايت در الكسا اهميتي ميده ؟! بعضي ها فكر ميكنند با داشتن رتبه الكساي خوب ميتونن گوگل رو فريب بدهند ولي زهي خيال باطل!

 

تاثير رتبه الكسا در سئو

 

بايد بدونيد كه رتبه الكسا هيچ ربطي به سئو سايت و بهينه سازي سايت شما نخواهد داشت ! و تنها تاثيري كه اين عدد براي سايت شما دارد ميتوان به جذب مشتري براي تبليغات در سايت تون اشاره كرد. كه خب حتما ميدونين هرچه تعداد بازديد كننده سايت تون افزايش پيدا كنه تبليغات سايت تون بيشتر پاسخ گو خواهد بود.

پيشنهاد بنده به عنوان يك متخصص سئو اين است كه اگر ميخواهيد سايت تان به چشم بيايد و محصولات يا خدماتي براي ارائه داريد و ميخواهيد به همه معرفي كنيد بيخيال رتبه الكسا شويد و در درجه اول روي سئو و بهينه سازي سايت تان تمركز كنيد با سئو سايت حرفه اي ميتوانيد بعد از اينكه نتايج مطلوب از ديدن شدن در صفحه اول گوگل تغيير رتبه الكسا سايت خود را ميتوانيد نيز مشاهده نماييد.و بعد از آن اگر تمايل به داشتن رتبه الكساي بهتر داشتيد از روش هاي ديگر هم ميتوانيد كمك بگيريد.

اميدوارم كه از اين مقاله سئو نهايت استفاده را كرده باشيد. چنانچه نظري داشتيد ميتوانيد آن را درج نماييد و هم چنين اگر در زمينه سئو سوالي داريد ميتوانيد از طريق ارتباط  با ما درج شده در اكسپرت سئو با كارشناسان ما تماس حاصل فرماييد.

تاثير رتبه الكسا در سئو


برچسب: سئو، بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي، اكسپرت سئو، تاثير رتبه الكسا در سئو،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۱:۱۴ توسط:admin موضوع:

بهبود سئو سايت با شبكه هاي اجتماعي

با سري مقالات آموزش سئو و بهينه سازي سايت اكسپرت سئو در خدمت شما هستيم. امروز تصميم داريم در مورد تاثير شبكه هاي اجتماعي در سئو سايت بنويسيم. شبكه هاي اجتماعي همانند فيس بوك , گوگل پلاس , توييتر , اينستاگرام و … و همانطور كه ميدانيد شبكه هاي اجتماعي به همين چند سايت ذكر شده ختم نميشود.

SMO مخفف كلمات social media optimization كه در زبان فارسي به معني بهينه سازي شبكه هاي اجتماعي ميباشد. بهينه سازي و فعاليت در شبكه هاي اجتماعي به معناي جمع كردن لايك ها , فالو ها , توييت ها و … ميباشد. هر چه قدر كه بتوانيد شبكه هاي اجتماعي سايت خود را پر بازديد تر كنين خب مطمعنا كمك بزرگي به سئو سايت خودتون خواهيد كرد. با بالا رفتن تعداد طرفداران شبكه اجتماعي سايت شما محصولات و خدمات تان را بهتر و بيشتر ميتوانيد به كاربران معرفي كنين. افزايش لايك فيس بوك , افزايش توئيت هاي توييتر , افزايش فالوور لينكدين , افزايش پين پينترست و … همه ميتوانند نشانه اي قوي و پرمعنا از اينكه شما در دنياي مجازي شناخته شده هستيد باشند.

شبكه هاي اجتماعي

تمامي فعاليت هايي كه براي سئو و بهينه سازي سايت تون در شبكه هاي اجتماعي انجام ميدين social signal ميگويند و زماني كه با پيشنهاد فعاليت شبكه هاي اجتماعي در سئو روبرو ميشويد يعني بايد social signal خود را افزايش بدهيد. تاثير شبكه هاي اجتماعي در سئو سايت شايد به اين صورت نباشد كه عموم وبمستر هاي عزيز تصورش رو دارن. يعني مثلا مشتري ها از طريق شبكه هاي اجتماعي از كالا ها و خدمات شما استفاده كنند. در واقع ميشه گفت كه فعاليت در شبكه هاي اجتماعي برايسئو به گونه اي ديگر موثر هست و تاثيري غير مستقيم بر سئو سايت شما خواهد داشت. بگذاريد براتون شفاف تر مطرح كنم و در واقع تعداد لايك ها و توييت ها و … در شبكه هاي اجتماعي شما عملا آنقدر تاثيري در سئو سايت و بهينه سازي سايت شما ندارد بلكه با انتشار مطالبي در سايت تون ميتونين به گوگل كمك كنين تا راحت تر و سريع تر و با كيفيت و رتبه بالاتر مطالبتون رو ايندكس كنه. اين كار به سئو سايت شما به اين صورت خيلي كمك ميكنه كه گوگل متوجه اين هست كه دارنده سايت و نويسنده مطالب سايت شما يك نفر است و مطالب شما به صورت اختصاصي نوشته شده است و بعد از ايندكس سريع شما تمامي سايت هايي كه از مطالب اختصاصي شما كپي ميگيرند به صورت كپي كار شناخته ميشوند و اين باز هم براي سايت شما يك امتياز مثبت خواهد داشت!

تاثير شبكه اجتماعي در سئو سايت

همانطور كه در مطالب پيشين آموزش سئو سايت هم خدمت تون عرض كردم توليد محتواي كپي ميتواند اثر مخربي روي سايت شما داشته باشد و به همين منوال توليد محتواي كاملا اختصاصي ميتواند براي سئو و بهينه سازي سايت تان و هم چنين بالا بردن رتبه سايت در گوگل تا حد زيادي تاثير مثبت داشته باشد. اميدوارم كه از اين مقاله سئو نيز نهايت استفاده را كرده باشيد. چنانچه در زمينه سئو و بهينه سازي نياز به مشاوره داشتيد ميتونين از طريق ارتباط با ما درج شده در سايت با مشاوران ما تماس حاصل فرماييد.

بهبود سئو سايت با شبكه هاي اجتماعي

 


برچسب: سئو، بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي سايت، اكسپرت سئو، بهبود سئو سايت با شبكه هاي اجتماعي،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۴۰:۰۵ توسط:admin موضوع:

تبادل لينك رايگان براي سايت و وبلاگ

ميدونم كه سوال خيلي از افرادي كه تازه به جمع وبمستر ها پيوستن و تازه دارن شروع به فعاليت در حوزه اينترنت و دنياي مجازي ميكنن اين سواله كه آيا ميشه تبادل لينك رايگان براي سايت و وبلاگ داشته باشن يا نه! يا اينكه اصلا تبادل لينك چيست ؟ تبادل لينك اتوماتيك يا همان تبادل لينك هوشمند به چه معناست ؟ اصلا چرا بايد تبادل لينك انجام داد؟ و …

همه اين ها سوالاتي هست كه بار ها و بار ها براي مشتري هاي خودم پاسخ دادم و تصميم گرفتم كه مقاله اي در مورد تبادل لينك هوشمند آماده كنم تا شايد درك بهتري از اين موضوع پيدا كنين.

tabadol1

همه ما وبمستر ها هميشه به دنبال راه و روشي براي افزايش مشتري و افزايش رتبه فروش سايت مان هستيم. خب بايد بدونينتبادل لينك مخصوصا لينك هايي كه قوي هستند و داراي رنك خوبي هستن ميتونه با بالا بردن رتبه سايت شما در گوگل كمك زيادي كنه و بالا رفتن رتبه سايت در گوگل يعني افزايش مشتري و در نتيجه افزايش فروش سايت شما. پس تا اينجا حتما تا حدودي متوجه شديد كه تبادل لينك اتوماتيك تا چه اندازه ميتونه براي سايت و وبلاگ موثر و مفيد باشه.

روش هاي زيادي براي دريافت لينك و به اصطلاح تبادل لينكهوشمند براي سايت و وبلاگ وجود داره. ميتونين جايگاه هاي تبليغاتي در سايت هاي ر بازديد رو مورد هدف قرار بدين كه ميتونه روش خوبي باشه اما بودجه بالايي ميخواد! ميتونين با خريد بك لينك با كيفيت تبادل لينك داشته باشين و … حالا بهترين راه حل براي اينكه بتونين يك تبادل لينك رايگان و تبادل لينك اتوماتيك داشته باشين به طوري كه گوگل واقعا سايت شما رو مفيد بدونه استفاده از سيستم تبادل لينك اتوماتيك هست! كه كار با اين سيستم ها فوق العاده راحت و بدون دردسر هست.

tabadol3

با ثبت سايت خود در سايت تبادل لينك رايگان ميتونين سايت خود را بعنوان سايتي قوي با يك كلمه كليدي خاص و حتي توضيحي مختصر در مورد سايت تون به همه و مهم تر از كاربران به گوگل معرفي كنين! براي ثبت سايت در سايت تبادل لينك هوشمند هيچگونه محدوديتي وجود نخواهد داشت. با قرار دادن لينك سايت تان در سايت هاي تبادل لينك به مرور زمان رنك سايت تان را افزايش ميدهيد.

 در مورد تخلف سايت ها بايد بگم كه سايت تبادل لينك رايگان و تبادل لينك اتوماتيك هيچگونه تخلفي ندارند و هر گونه تخلف از سوي كاربران را به صورت اتوماتيك شناسايي خواهند كرد. هر زمان در صورتي كه هر وبمستري آدرس سايت تبادل لينك هوشمند را از سايت خود حذف نمايد به صورت كاملا اتوماتيك سايت وي نيز از تبادل لينك رايگان حذف خواهد شد.

پيشنهاد ميكنم قبل از خريد هر پكيج تبادل لينك ميزان بهره وري از سايت تبادل لينك اتوماتيك را امتحان نماييد و حتما سايت تون رو در سيستم هاي تبادل لينك ثبت كنيد. در صورتي كه هرگونه سوالي داشتين ميتونين با پشتيباني سايت تبادل لينك تماس بگيريد.

تبادل لينك رايگان براي سايت و وبلاگ


برچسب: سئو، بهينه سازي سايت، سئو و بهينه سازي سايت، تبادل لينك رايگان براي سايت و وبلاگ،
ادامه مطلب
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۱۲ شهريور ۱۳۹۵ساعت: ۰۹:۳۹:۱۱ توسط:admin موضوع: