سئو و بهينه سازي سايت سئو و بهينه سازي سايت .

سئو و بهينه سازي سايت

سئو و بهينه سازي وبلاگ

با يك سري ديگر از سري مقاله آموزش سئو و بهينه سازي سايت در خدمت شما وبمستر هاي عزيز هستيم. امروز ميخواهيم در مورد سئو وبلاگ و آموزش سئو وبلاگ گفتگو كنيم. و عواملي را كه ميتواند سئو و بهينه سازي وبلاگ را افزايش دهد و روي سئو وبلاگ موثر است را بررسي كنيم. از آنجا كه بحث سئو وبلاگ ميتواند همانند سئو سايت بحثي گسترده باشد ما در اين مقاله تنها به بررسي تعدادي از نكات سئو و بهينه سازي وبلاگ ميپردازيم و سپس در مقالات آتي انشاله اين مبحث را دنبال ميكنيم.


بهينه سازي وبلاگ و تبادل لينك براي وبلاگ
يكي از عواملي كه ميتواند به سئو و بهينه سازي وبلاگ كمك كند ايجاد لينك هاي داخلي و خارجي ميباشد. براي سئو وبلاگ تان ميتوانيد از تبادل لينك براي آن استفاده كنيد. خريد بك لينك ميتواند تاثير زيادي در قدرت بخشيدن و سئو وبلاگ شما خواهد داشت. ايجاد لينك بيلدينگ هاي داخلي نيز تا حد زيادي همانند سئو سايت ميتواند روي سئو وبلاگ موثر باشد.
سئو وبلاگ و كلمات كليدي مهم
براي سئو وبلاگ تان ميتوانيد با كلمات كليدي مناسب وبلاگ كه ميخواهيد در آن كلمات وبلاگ تان رنك بگيرد استفاده كنيد. كلمات كليدي نقش مهمي در سئو وبلاگ خواهد داشت. تراكم كلمات كليدي را در نظر بگيريد. براي اينكه بدانيد در زمينه كاري شما چه كلماتي ميتواند بيشتر مورد استفاده كاربران باشد ميتوانيد كلمات مورد نظر را در گوگل جستجو نماييد. اگر نياز به كمك بيشتر داريد ميتوانيد از يك متخصص سئو وبلاگ كمك بگيريد
سئو وبلاگ و توليد محتوا
خب همانطور كه ميدانيد توليد محتوا پادشاه است! توليد محتواي با كيفيت و غير تكراري ميتواند تا حد بسيار بالايي در كنار بك لينك داخلي و بك لينك خارجي و هم چنين سئو وبلاگ به سئو و بهينه سازي وبلاگ كمك كند. براي توليد محتوا با كيفيت سعي كنبد فكر كنيد و از وب سايت ها و وبلاگ هاي ديگر كپي نكنيد. اگر در زمينه كاري خودتان سايت و وبلاگي راه اندازي ميكنيد پس بايد قادر به نوشتن در مورد خدمات خودتان باشيد. اگر به صورت كلي با توليد محتوا و نوشتن مشكل داريد ميتوانيد مطالب مربوط به توليد محتواي اكسپرت سئو را مطالعه نماييد و در نهايت اگر قادر به نوشتن نبوديد از يك متخصص سئو كمك بگيريد.

 


بهينه سازي وبلاگ با عنوان مناسب براي تصاوير
در تمامي پست هايي كه در وبلاگ تان منتشر ميكنيد حتما و حتما حداقل دو تصوير قرار بدين. اين مورد يكي از اصول سئو وبلاگ هست كه كمتر كسي به آن توجه ميكند. براي عكس هاي خود از عنوان و متن جايگزين مناسب استفاده كنيد چرا كه در جستجو هاي image عكس هاي سايت شما با اين عناوين لود خواهند شد. پس بهينه سازي تصاوير را فراموش نكنيد.
اگر در زمينه سئو و بهينه سازي وبلاگ سوال يا مشكلي داريد ميتوانيد از طريق شماره اي كه در اكسپرت سئو قرار دارد با ما مكاتبه نماييد.


برچسب: سئو و بهينه سازي وبلاگ، سئو، بهينه سازي سايت، اكسپرت سئو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۵۳:۳۸ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :