سئو و بهينه سازي سايت سئو و بهينه سازي سايت .

سئو و بهينه سازي سايت

ثبت سايت در گوگل

سلام ميكنم خدمت تمامي كاربران اكسپرت سئوبا سري مقاله هاي آموزش سئو و بهينه سازي سايت در خدمت شما دوستان عزيز هستيم. در چند پست قبلي در مورد سئو off page و سئو on pageتوضيح داديم. امروز در خدمت تان هستيم تا در مورد ثبت سايت در گوگل توضيحي براي دوستان اشته باشيم.
خب همانطور كه ميدانيد امروزه دنياي ما به دنيايي تبديل شده است كه هر سمتي كه نگاه ميكنيم با اينترنت سر و كار داريم. از دبستان و ثبت نام مدرسه گرفته تا بازي هاي آنلاين و ثبت نام ادارات و تا تجارت الكترونيك و معرفي خدمات شركت ها و فورشگاه ها و خريد و فروش اينترنتي كه بحث اصلي ما خواهد بود
خب براي رقابت در دنيايي كه هر روزه تعداد زيادي سايت به آن اضافه ميشود بايد دستي به سر و روي سايت ها كشيد و آنها را از لحاظ مختلف بررسي كردسئو و بهينه سازي سايت براي سايت هايي كه ميخواهند در رقابت ها پيروز ميدان باشند لازم است.
حال از ابتداي طراحي سايت شروع ميكنيم. بعد از اينكه سايت تان را طراحي كرديد و شروع به فعاليت كردين بايد سايت خود را به موتور هاي جستجو مثل گوگل معرفي نماييد و از سمت گوگل بازديد كننده بگيريد. در اين مقاله آموزش ثبت سايت در گوگل را آموزش خواهيم داد.
براي اين كار ميتوانيد در ابندا با ثبت سايت در گوگل به صورت مستقيم سايت خود را معرفي نماييد. براي اين كار ابتدا از طريق لينك زير , لينك سايت خود را وارد نماييد.
https://www.google.com/webmasters/tools/submit-url
مرحله فوق را طي نماييد و سايت خود را به گوگل معرفي نماييد.
بعد از اين مرحله ميتوانيد آموزش هاي بعدي سئو سايت را كه در اكسپرت سئو توضيح داديم اانجام دهيد.
علاوه بر روش فوق براي ثبت سايت در گوگل ميتوانيد در ادامه از سايت هايي كه در ليست سايت هاي گوگل قرار دارند استفاده نماييد و از آنها بك لينك دريافت نماييد. مثلا شبكه هاي اجتماعي قوي مانند فيسبوك , توييتر , گوگل پلاس و ... 
براي اينكه گوگل سايت شما را بشناسد ممكن است كمي زمان ببرد پس بايد صبور باشيد و هرگز كار هاي اضافي كه ممكن است سايت تان جريمه شود انجام ندهيد. منتظر بمانيد تا عنكبوت هاي گوگل سايت شما را شناسايي و به فهرست سايت هاي خود اضافه نمايند.براي سئو و بهينه سازي سايت تان بايد علاوه بر ثبت سايت در گوگل از توليد محتوا نيز بهره بگيريد و هم چنين در كنار آنها خريد بك لينك با كيفيت را فراموش نكنيد.
در صورتي كه هر گونه سوال در زمينه سئو و بهينه سازي سايت داريد ميتوانيد از اكسپرت سئو مشاوره رايگان سئو دريافت نماييد.


برچسب: ثبت سايت در گوگل، سئو، بهينه سازي سايت، اكسپرت سئو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۵۰:۴۸ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :