سئو و بهينه سازي سايت سئو و بهينه سازي سايت .

سئو و بهينه سازي سايت

نياز سايت ها به سئو

سلام خدمت تمامي وبمستر هاي عزيز و علاقمندان به مقاله آموزش سئو. خب امروز در خدمت شما عزيزان هستيم با اين سوال كه چرا همه سايت ها به سئو نياز دارند؟ و نياز سئو در سايت ها چيست ؟ آيا همه سايت ها بايد سئو شوند؟روزانه بسياري از اين قبيل سوالات به گوش ما سئو كاران ميخورد و مجبور به پاسخ و جواب دادن هاي تكراري به مشتري ها هستيم. بنابراين بر آن شديم تا اين مقاله را تهيه كنيم تا شايد بتوانيم به صورت دقيق تر و واضح تر نياز سايت به سئو را توضيح دهيم.

بسياري از وبمستر هاي عزيز تصور ميكنند كه سايت ها نيازي به سئو و بهينه سازي ندارند و تنا ميتوانند با گرفتن بك لينك از سايت هاي رايگان سايت خود را قدرت داده و بالا بكشند. و نيازي به كارشناس سئو كار حرفه اي نيست ! در حالي است كه نميدانند با كوچكترين اشتباهي كه انجام دهند كل سايت را ميتوانند نابود كنند و پس از آن براي قدرت بخشيدن مجدد به سايت بايد هزينه اي چندين برابر هزينه سئو اوليه سايت بكنند.
چرا سايت هاي نياز به سئو دارند ؟
خب همانطور كه ميدانيد در هر زمينه اي كه شما بخواهيد جستجويي انجام دهيد سايت هاي بي شماري پيش روي شما قرار ميگيرد كه برخي واقعا قوي و برخي بسيار ضعيف هستند. اما چيزي كه در اين جا اهميت دارد اين است كه موتور جستجوي مورد بحث ما كه گوگل عزيز است تنها براي 10 سايت در صفحه اول خود جايگاه دارد و  تنها 10 سايت ميتوانند جزو لينك هاي صفحه اول گوگل باشند و رقابت بين اين 10 لينك ميتواند بسيار سخت و نيازمند زمان و هزينه باشد. و از طرفي موضوعي كه مدنظر ماست اين است كه قرار گرفتن سايت در پيج اول گوگل و لينك هاي ابتدايي ميتواند مخاطب را به خوبي جذب كند و مشتري ها خيلي خيلي كم پيش مي آيد كه به صفحات دو و سه و چهار گوگل براي خدمات مورد نياز خود سر بزنند!


نياز به سئو كار حرفه اي براي سئو سايت
براي اين كه سايت تان را بتوانيد قدرت دهيد و سئو و بهينه سازي سايت را انجام دهيد شما نياز به يك كارشناس سئو حرفه اي داريد تا بتوانيد نياز سئو در سايت شما را درك كند. و از علم سئو سايت آگاه باشد. سئو سايت خود را به كساني كه مورد اعتماد نيستند و يا نمونه كار سئو آنها را بررسي نكرده ايد نسپاريد. سئو سايت امري بسيار مهم است كه بايد در انتخاب سئو كار بسيار دقت نماييد زيرا كه سپردن پروژه سئو به شخصي كه چيزي از سئو سايت نميداند ميتواند به سايت شما آسيب وارد نمايد. از اين لحاط كه ممكن است افرادي باشند كه از سئو كلاه سياه يا سئو بلك هت استفاده كنند و بعد از مدتي ضربه و زيان زيادي به سايت بزنند!
در انتخاب سئو كار حرفه اي دقت كنيد. فراموش نكنيد كه اگر واقعا ميخواهيد در دنياي تجارت الكترونيك جزو پرفروش هاي باشيد و ديده شويد سايت شما نياز به سئو دارد. به تيم سئو حرفه اي سايت اكسپرت سئو اعتماد كنيد. ميتوانيد نمونه كار هاي سئو سايت را دانلود و مشاهده و بررسي نماييد . در صورت تمايل با مشتريان ما مكاتبه نماييد! در صورت نياز به مشاوره رايگان سئو و بهينه سازي سايت ميتوانيد از كارشناسان اكسپرت سئو راهنمايي بگيريد.


برچسب: نياز سايت ها به سئو، سئو، بهينه سازي سايت، اكسپرت سئو،
امتیاز:
 
بازدید:
+ نوشته شده: ۲ مهر ۱۳۹۵ساعت: ۰۶:۵۵:۱۹ توسط:admin موضوع:

{COMMENTS}
ارسال نظر
نام :
ایمیل :
سایت :
آواتار :
پیام :
خصوصی :
کد امنیتی :